سیستم تیکتینگ

ban04

دکل های مخابراتی

kh01دکل های مهاری

دکل های مهاری به دکلهایی گفته می شود که بوسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار گردد. این نوع دکل ها به دلیل وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارد و در مکانهایی که فضا به قدر کافی موجود باشد استفاده میگردد. اغلب در شبکه تلفن همراه، رادیو و بیسیم و شبکههای رایانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این دکلها قابلیت نصب در پشت بام منازل و ادارات را داشته علاوه بر اینکه ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک کرده در مناطق شهری مزیت فراوانی دارد.

 

 

 

 

kh02دکل های خود ایستا

دکلهای خود ایستا اصطلاحاً به دکلهایی گفته می شود که دارای ۳ یا ۴ پایه بوده و پایهها با اعضای خرپائی به هم متصل می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

kh03دکل های خود ایستا چهار پایه

این نوع دکلها به صورت چهار پایه بوده که معمولا تمام قطعات دکل از نبشی ساخته می شود که بوسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. این دکلها برای بارهای زیاد و معمولا برای ارتفاعهای بلند تر از ۲۴ متر استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

kh04دکل های خود ایستا سه پایه

دکل های خود ایستا سه پایه دکلهایی هستند که به صورت مشبک بوده و دارای سه پایه میباشد. پایه ها اکثرا لوله و اعضای داخلی به صورت خرپائی از نبشی ساخته میشود. در ساخت پایه ها از نبشی، نبشی ۶۰ درجه، میل گردهای توپر، پرفیل های خمکاری شده و... نیز استفاده می شود. اعضای داخلی (بریس ها) .3 نباشی، لوله، میلگرد ساخته می شود. این نوع دکلها برای نصب آنتن های ماکروویو، آنتنهای موبایل و بیسیم استفاده میشود.

  • تهران، جردن  بلوارآرش غربی  پلاک 1 واحد 21
  • 021-26290165
  • 021-22054869
  • info@batisnet.com