سیستم تیکتینگ

ban10

تجهیزات سخت افزاری

kh16

تأمین تجهیزات سخت افزاری و شبکه

دپارتمان تأمین تجهیزات شرکت باتیس شبکه افزا با چندین سال تجربه در زمینه نصب صحیح و استاندارد تجهیزات غیرفعال شبکه و با رزومه کاری در سطح ملی نظیر تأمین کلیه تجهیزات مورد نیاز شبکه ملی فرهنگ تأمین بستر طرح شبنم و نظارت بر پروژههای عمرانی با همکاری شرکتهای فعال داخلی و نمایندگی های رسمی شرکتهای معتبر خارجی اماده تامین تجهیزات مورد نیاز سازمانها، ادارات و شرکتها می باشد.

مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی

این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه و خبره و متخصصین مجرب و کار آزموده دارای مدارک تخصصی با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی شبکه، سرور، تجهیزات ارتباطی و امنیتی میباشد. این مجموعه در زمینه تجهیزات و ملزومات امنیتی نیز رزومه و فعالیتهای قابل قبولی را ارائه نموده است.

خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی

شرکت باتیس شبکه افزا به منظور تضمین کارآمدی سیستم ها و شبکه ها و پیشگیری از بروز وقفه در امور فعالیتها، خدمات تخصصی تعمیر، نگهداری و پشتیبانی را ارائه می نماید. همچنین این شرکت همگام با پیشرفت سریع در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با بکارگیری متخصصین و استفاده از فناوری های نوین بومی اماده ارائه خدمات در حوزه نرم افزارهای سفارشی و خدمات وب میباشد.

تجهیزات سخت افزار Passive

مدیریت تجهیزات

kh17این شرکت با توانمندی های بالقوه خود که از چندین بخش تشکیل شده واحدی بنام تامین تجهیزات را در یکی از محوریت های خود قرار داده که این واحد متشکل از قسمتهای شبکه، سخت افزار و تامین تجهیزات و پشتیبانی میباشد. دراین راستا ضمن داشتن نیروی انسانی مجرب و جوانان نخبه با توجه به داشتن مدارک تخصصی و به همت و تصمیم مدیریت ارشد گروه فعالیتهایی در زمینه های مختلف نظیر مراکز داده (دیتاسنتر)، تجهیزات فعال شامل سوئیچینگ وزیرساختهای غیرفعال (active , passive)، طراحی، تامین تجهیزات، پشتیبانی، نصب و ارتباطات بی سیم (WIRELESS)  و راه اندازی درقسمتهای یاد شده فعالیت داشتند

شبکه

  • طراحی مشاوره و اجرای شبکه های(WAN, LAN, MAN, CAN)  و بهبود و ارتقا Backbone.
  • شبکه های کامپیوتری و سیستم های مخابراتی پیشرفته سوئیچینگ شبکه.
  • طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های Data Center.
  • پشتیبانی شبکه داخلی و مراکز بزرگ اجرایی مانند وزارت خانه ها و سازمان های مختلف.
  • نصب و راه اندازی ارتباطات شبکه های بی سیم (WIRELESS).

سخت افزار

  • سخت افزارهای مورد نیاز در مجموعه ها در رنجهای مختلف کاری.
  • تجهیزات شبکه (Passive) در مدل های مختلف مانند : SIEMON, NEXANS, Mata, ITECS و دیگر برندها.
  • تامین تجهیزات، سوئچینگ وسرورینگ مانند Nec, Ciscoو ... HP,

تامین تجهیزات

پشتیبانی و تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز سازمان ها و وزارت خانه ها را در پایین ترین قیمت ممکن تامین و تجهیز کرده و ارائه نموده لزوما در این همکاری مشترک از نظرات مدیران مربوطه در خصوص نوع تجهیزات و برندهای موردنظر استفاده شده، و کلیه تجهیزات با نازلترین قیمت ممکن ارائه می گردد.

تجهیزات سخت افزارActive

kh18سوئیچ  Switch

شبکه از مجموعه ای کامپیوتر ( گره ) که توسط یک محیط انتقال ( کابلی بدون کابل ) بیکدیگر متصل می گردند، تشکیل شده است. سوئیج یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است. با استفاده از سوئیج، چندین کاربر قادر به ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت. در مدل OSI سوئیچ در لایه پیوند داده عمل می کند. این بدان معنی است که سوئیچ هوشمندتر از هاب می باشد، بطوریکه سوئیچ در یک سطح دینامیک داده ها را مسیر دهی نماید. اگر اطلاعات بطور مثال مقصد معینی برای کامپیوتر A دارند سوئیج فقط اطلاعات را به سمت کامپیوتر A مسیردهی می کند.

سرورServer

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک ان تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید. حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به انها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند. بنابراین به دو دسته بندی کلی دست می یابیم: سمہ سرور (Server): کامیپوتری که سرویس می دهد.
سرور (Server): کامپیوتری که سرویس می دهد.  
کلاینت (Client): کامپیوتری که سرویس می گیرد.

پشتیبانی Support

خدمات پشتیبانی شرکت باتیس شبکه یکی از مراحل اصلی چرخه ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای است.ستفادهی کامل تر شما از راهکارها و امکانات سخت - افزاری و نرم افزاری شرکت فراهم کنیم. انتظارات شما پایانی از استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سیستمهای، تغییر مییابد و کارشناسان پشتیبانی ما آماده اند تا پاسخگویی این انتظارات رشد یافته باشند.

  • تهران، جردن  بلوارآرش غربی  پلاک 1 واحد 21
  • 021-26290165
  • 021-22054869
  • info@batisnet.com