سیستم تیکتینگ

ban07

kh16

تأمین تجهیزات سخت افزاری و شبکه

دپارتمان تأمین تجهیزات شرکت باتیس شبکه افزا با چندین سال تجربه در زمینه نصب صحیح و استاندارد تجهیزات غیرفعال شبکه و با رزومه کاری در سطح ملی نظیر تأمین کلیه تجهیزات مورد نیاز شبکه ملی فرهنگ تأمین بستر طرح شبنم و نظارت بر پروژههای عمرانی با همکاری شرکتهای فعال داخلی و نمایندگی های رسمی شرکتهای معتبر خارجی اماده تامین تجهیزات مورد نیاز سازمانها، ادارات و شرکتها می باشد.

مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی

این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه و خبره و متخصصین مجرب و کار آزموده دارای مدارک تخصصی با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی شبکه، سرور، تجهیزات ارتباطی و امنیتی میباشد. این مجموعه در زمینه تجهیزات و ملزومات امنیتی نیز رزومه و فعالیتهای قابل قبولی را ارائه نموده است.

خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی

شرکت باتیس شبکه افزا به منظور تضمین کارآمدی سیستم ها و شبکه ها و پیشگیری از بروز وقفه در امور فعالیتها، خدمات تخصصی تعمیر، نگهداری و پشتیبانی را ارائه می نماید. همچنین این شرکت همگام با پیشرفت سریع در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با بکارگیری متخصصین و استفاده از فناوری های نوین بومی اماده ارائه خدمات در حوزه نرم افزارهای سفارشی و خدمات وب میباشد.

تجهیزات سخت افزار Passive

مدیریت تجهیزات

kh17این شرکت با توانمندی های بالقوه خود که از چندین بخش تشکیل شده واحدی بنام تامین تجهیزات را در یکی از محوریت های خود قرار داده که این واحد متشکل از قسمتهای شبکه، سخت افزار و تامین تجهیزات و پشتیبانی میباشد. دراین راستا ضمن داشتن نیروی انسانی مجرب و جوانان نخبه با توجه به داشتن مدارک تخصصی و به همت و تصمیم مدیریت ارشد گروه فعالیتهایی در زمینه های مختلف نظیر مراکز داده (دیتاسنتر)، تجهیزات فعال شامل سوئیچینگ وزیرساختهای غیرفعال (active , passive)، طراحی، تامین تجهیزات، پشتیبانی، نصب و ارتباطات بی سیم (WIRELESS)  و راه اندازی درقسمتهای یاد شده فعالیت داشتند

شبکه

  • طراحی مشاوره و اجرای شبکه های(WAN, LAN, MAN, CAN)  و بهبود و ارتقا Backbone.
  • شبکه های کامپیوتری و سیستم های مخابراتی پیشرفته سوئیچینگ شبکه.
  • طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های Data Center.
  • پشتیبانی شبکه داخلی و مراکز بزرگ اجرایی مانند وزارت خانه ها و سازمان های مختلف.
  • نصب و راه اندازی ارتباطات شبکه های بی سیم (WIRELESS).

سخت افزار

  • سخت افزارهای مورد نیاز در مجموعه ها در رنجهای مختلف کاری.
  • تجهیزات شبکه (Passive) در مدل های مختلف مانند : SIEMON, NEXANS, Mata, ITECS و دیگر برندها.
  • تامین تجهیزات، سوئچینگ وسرورینگ مانند Nec, Ciscoو ... HP,

تامین تجهیزات

پشتیبانی و تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز سازمان ها و وزارت خانه ها را در پایین ترین قیمت ممکن تامین و تجهیز کرده و ارائه نموده لزوما در این همکاری مشترک از نظرات مدیران مربوطه در خصوص نوع تجهیزات و برندهای موردنظر استفاده شده، و کلیه تجهیزات با نازلترین قیمت ممکن ارائه می گردد.

تجهیزات سخت افزارActive

kh18سوئیچ  Switch

شبکه از مجموعه ای کامپیوتر ( گره ) که توسط یک محیط انتقال ( کابلی بدون کابل ) بیکدیگر متصل می گردند، تشکیل شده است. سوئیج یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است. با استفاده از سوئیج، چندین کاربر قادر به ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت. در مدل OSI سوئیچ در لایه پیوند داده عمل می کند. این بدان معنی است که سوئیچ هوشمندتر از هاب می باشد، بطوریکه سوئیچ در یک سطح دینامیک داده ها را مسیر دهی نماید. اگر اطلاعات بطور مثال مقصد معینی برای کامپیوتر A دارند سوئیج فقط اطلاعات را به سمت کامپیوتر A مسیردهی می کند.

سرورServer

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک ان تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید. حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به انها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند. بنابراین به دو دسته بندی کلی دست می یابیم: سمہ سرور (Server): کامیپوتری که سرویس می دهد.
سرور (Server): کامپیوتری که سرویس می دهد.  
کلاینت (Client): کامپیوتری که سرویس می گیرد.

پشتیبانی Support

خدمات پشتیبانی شرکت باتیس شبکه یکی از مراحل اصلی چرخه ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای است.ستفادهی کامل تر شما از راهکارها و امکانات سخت - افزاری و نرم افزاری شرکت فراهم کنیم. انتظارات شما پایانی از استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سیستمهای، تغییر مییابد و کارشناسان پشتیبانی ما آماده اند تا پاسخگویی این انتظارات رشد یافته باشند.

خدمات تخصصی نرم افزاری:

عرضه ، تامین ، نصب و راه اندازی کلیه لایسنس های تخصصی و ارائه ی نسخه های اصلی و بسته های نرم افزاری در حوزه های عمومی ، تخصصی ، مهندسی و ...

kh13

خدمات دامنه

  •  ثبت دامنه: خدمات ثبت دامنه فارسی و انگلیسی در پسوندهای مختلف و همچنین ثبت انواع دامنه های بین المللی به زبانها و پسوندهای مختلف.
  • خرید و فروش دامنه : خدمات خرید و فروش انواع دامنه.
  • انتقال دامنه: خدمات انتقال دامنه از سایر سایت ها.
  • تمدید دامنه: خدمات تمدید دامنه های ثبت شده بصورت سالانه.
  • پشتیبانی دامنه: خدمات پشتیبانی در خصوص دامنه های ثبت شده و امور مربوط به آن.
  • اعطای نمایندگی: اعطای نمایندگی جهت فروش و ثبت یا تمدید دامنه.

 

kh14

خدمات هاست و سرور

  • فروش هاست و سرور: خدمات فروش انواع هاست و سرورهای مجازی و اختصاصی.
  • پشتیبانی هاست و سرور: پشتیبانی در خصوص هاست و سرورهای واگذار شده و امور مربوط به آن.
  • ارتقاء هاست: ارتقاء انواع هاست های واگذار شده به پلنهای بهتر.
  • اعطای نمایندگی: اعطای نمایندگی جهت فروش و ثبت هاست.

 

 

 

 

kh15خدمات طراحی و برنامه نویسی وب

  • طراحی و گرافیک وب: انجام امور طراحی وبسایت و گرافیک های مربوط با انواع پورتال.
  • برنامه نویسی وب: برنامه نویسی انواع سایت و پورتال و نرم افزارهای تحت وب با استفاده از زبان های برنامه نویسی و یا سیستم های مدیریت
  • محتوا (CMS) طراحی وب سایت های مرتبط با خدمات اتوماسیون اداری یا تجاری تحت وب.
  • بهینه سازی سایت: بهینه سازی پورتال های مختلف برای موتورهای جستجو و ارتقاء رتبه آن ها در جهت افزایش بازدید و کارایی وب سایت.
  • خدمات پشتیبانی و توسعه سایت : انجام خدمات مربوط به پشتیبانی وب سایت و توسعه کمی و کیفی آن.

تحقیق و توسعه خدمات وب شامل

  • توسعه کارهای انجام شده : انجام خدمات توسعه کلیه فعالیت های انجام گرفته در قالب خدمات وب.
  • تحقیق در خصوص طرح های جدید: انجام خدمات مطالعه فنی، تحقیق، بررسی، پیشنهاد و ارائه طرحهای جدید

 

تحقیقات نشان داده است که ٪۷۶ کمپانی هایی که مورد تهاجم ویروسها و هکرها قرار گرفته اند :

  • kh10نرم افزارهای آنتی ویروس در این شبکه برای حفاظت حملات جدید ویروسها به روز نبوده اند.
  • این حفاظت ها به تمام نرم افزارها و کاربران اعمال نمی شود.
  • نرم افزارهای حفاظتی در شبکه قادر به کنترل ترافیک در لایه های بالای مدل OSI نبوده اند.
  • راه حلهای پیشنهادی ما برای تامین شبکه های شما
  • دیواره آتش شبکه(Network Firewall)
  • دیواره آتش شخصی(Personal Firewall)
  • شبکه خصوصی مجازی (VPN)
  • عامل تصدیق کاربر (User Authentication)
  • پویشگر ویروس ها، فیلترکننده محتوا (Virus Scanner & Content Filtering)
  • مدیریت امنیت دیوارہ آتش (Firewall Security Management)

تست و آنالیز شبکه موجود و ارائه راهکارهای بهینه سازی

شرکت باتیس شبکه افزا درراستای تکمیل چرخه خدمات شرکت اقدام به حرکتی نو نموده است و آن آنالیز کامل شبکه توسط کارشناسان متخصصی خود قبل از نصب نرم افزارهای تحت شبکه می باشد. تست آماری پریزهای شبکه توسط دستگاه به روز ترین مدلهای تستر فلوک و آنالیز شبکه، تست نرم افزاری و سخت افزاری سرور و همچنین بررسی وضعیت امنیتی و ویروسی از عملیاتی هستند که در این راستا انجام می گیرند. نتیجه مجموعه این عملیات در قالب گزارشی مستقل و جامع به کارفرما ارائه خواهد شد.

توسعه فیزیکی و فنی شبکه های کامپیوتری، پیشرفت سریع فناوری و توسعه کاربردهای روی شبکه نیاز به دانش فنی، تجربه و تسلط به آخرین دستاوردها را در طراحی شبکه کامپیوتری بیش از پیش نمایان ساخته است. بعلاوہ ، انتخاب پیمانکار مناسب جهت اجرای شبکه با در نظر گرفتن توان فنی و سابقه آنها و نظارت بر نحوه اجرای پروژه از به هدر رفتن سرمایه و زمان برای پیاده سازی شبکه جلوگیری و اجرای صحیح ان راتضمین می نماید. براین اساس، شرکت باتیس شبکه با توجه به دانش و تجربه خود، خدمات مشاوره، طراحی و نظارت بر اجرای شبکه کامپیوتری را معرفی و ارائه می نماید. این مجموعه خدمات که اغلب بصورت قراردادهای مشاوره و نظارت میباشند، شامل مراحل مختلفی هستند که هر یک به صورت تخصصی و با استفاده از تجارب پروژه های تنظیم و اجرا می گردد.

kh11طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و ارائه سرورهای تخصصی

با گسترش روز افزون استفاده از سیستمهای کامپیوتری در سازمان ها و موسسات کشور و ضرورت استفاده از شبکه های کامپیوتری شرکت فعالیت خود را براساس دانش و تحقیقات به روز در زمینه شبکههای پیشرفته بنا نهاده است. در این راستا خدمات مشاوره و پیادهسازی با هدف پیادهسازی، توسعه یا بهبود ساختار و زیربنای شبکه کامپیوتری سازمان ها و شرکت ها ارائه میشوند :

  • بررسی و شناخت وضعیت موجود و نیازهای جاری و آتی کاربران در سازمان هدف.
  • طراحی شبکه شامل مشخصات فنی تجهیزات و نقشه ارتباطات و ساختار شبکه.
  • پیاده سازی طرح تایید شده براساس استانداردهای بین المللی و روز دنیا.
  • بررسی و تست کارکرد توسط ابزارهای به روز تست شبکه و ارائه گزارش نهایی .
  • بررسی نیازهای کارفرمایان و ارائه سرورهای تخصص.

آنالیز ساختار

شبکه و کلیه سوئیچ ها توسط نرم افزار تست مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارش ساختار شبکه در اختیار مدیریت آن سازمان گذاشته خواهد شد. این گزارش نواقص ساختاری شبکه را آشکار ساخته و بر مبنای آن راهکاری برای رفع مشکلات بدست خواهد داد. همچنین در این بخش ترافیک شبکه که تاثیر گذار روی سرعت ارتباط کامپیوترها میباشد سنجیده خواهد شد و در صورت وجود مشکل راهکار مناسب برای رفع مشکل ارائه خواهد شد.

kh12تست پریز

با توجه به اهمیت نصب صحیح پریزها و رعایت استانداردهای لازم، کارشناسان شرکت با مراجعه به محل اقدام به تست آماری پریزهای شبکه توسط فلوک می نماید. گزارش در دستگاه ذخیره شده و پس از پرینت به طور مکتوب در اختیار مدیریت آن سازمان قرار خواهد گرفت. این گزارشات کلیه توضیحات و مشکلات ارتباطی هر پریز تارک اصلی سازمان را مشخص کرده و مستندات قابل تحلیل در اختیار کارشناسان آن مجموعه قرار خواهد داد.

طراحی و پیاده سازی شبکه های فیبر نوری (Fiber Optic)

 امروزه با توجه به اهمیت سرع در انتقال دادهها در واحد ثانیه در شبکههای پیشرفته که دارای ترافیک عظیم دادهها و اطلاعات هستند از تکنولوژی فیبر نوری که انتقال دادهها را برابر با سرعت نور و توسط کابلهای نوری مرتبط میسر میسازد و تاخیر در مبادله اطلاعات در شبکه های سیمی که با جریان الکترونها انجام می گیرد را به حداقل ممکن می رساند استفاده میگردد. لذا شرکت باتیس شبکه افزا در این راستا و با مشارکت در نصب و طراحی شبکههای LAN و CAN تحت پوشش فیبر نوری کمک شایانی به پیشرفت فناوری اطلاعات نموده و پروژههای عظیمی را در این زمینه به انجام رسانیده تا سهم بسزایی در پیشرفت این تکنولوژی در کشور ایفا نماید

زمان بندی پروژه های  (Passive)

شرکت باتیس شبکه افزا در انجام پروژههای عظیم اجرایی شبکه جهت اجرای هر چه مطلوب تر از نیروهای متخصص در این زمینه بهره برده و انجام پروژه را به سیکل های معین زمانی تقسیم می نماید تا مدیریت پروژه به نحو احسن انجام گیرد.

  • بازدید از محل پروژه و تهیه نقشه های اولیه
  • زمان بندی خرید تجهیزات اعم از Active & Passive طبق برآوردهای انجام شده
  • زمان بندی انجام مبتنی بر استانداردهای موجود و نظارت دقیق بر پروژه
  • تهیه نقشه های نهایی و ارائه ی تمام پارامترهای لازم به کارفرما

دیتا سنترData Center

تا قبل از دهه ۹۰ استفاده از اینترنت برای مردم عادی به سادگی امکانپذیر نبود، چرا که استفاده از امکانات اینترنت نیاز به دانش خاصی داشت.محیط خط فرمانی (Command Line) و ساختار غیر گرافیکی اینترنت سبب شده بود که کاربران عادی علاقه چندانی به استفاده از اینترنت نداشته باشند. در اوایل دهه ۹۰، پس از به وجود آمدن مفهوم وب در اینترنت (سال ۱۹۹۳) و پروتکل HTTP  که به سادگی امکان به اشتراک گذاشتن مستندات در اینترنت را در اختیار  کاربران قرار می داد، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده شد. از سوی دیگر با اضافه شدن کاربران اینترنت، حجم مستندات نیز روز به روز افزایش یافت. مسلما خطوط سابق اینترنتی و سرورهای موجود، توانایی جوابگویی به خیل عظیم کاربران را نداشتند.

همچنین با زیاد شدن کاربران و بالا رفتن حجم مستندات، و نیز سادگی انتشار اطلاعات در اینترنت، مفاهیم تجاری نیز وارد عرصه اینترنت شدند. شرکتهای تجاری نیاز به سرورهایی داشتند که این امکان را به آنها بدهد که به سادگی و با سرعت بتوانند اطلاعات خود را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهند. بالطبع این امکان وجود نداشت که هر شرکت یا سازمانی که قصد راه اندازی سایتهای اینترنتی را دارد، خود راساً اقدام به راه اندازی سرور خود کند، چرا که با وجود کاربران زیاد این سایتها و حجم بالای ترافیک، نیاز به اتصال هایی با سرعتهای بسیار بالا وجود داشت که مسلما حتی در صورتی که این امکان از لحاظ عملی وجود داشته باشد، هزینه بالایی را می طلبید.

راه حلی که برای این مشکل به نظر رسید، راه اندازی مراکز خاصی تحت عنوان Data Center یا مراکز دادهای بود Data Center ها با در اختیار داشتن اتصالات پرسرعت ای به اینترنت، و همچنین در اختیار داشتن سرورهای قوی و متعدد، امکان راه اندازی سرورهای وب را برای عموم مردم ممکن ساختند.

شرکتهای تجاری و مردم می توانستند با اجاره کردن فضای محدودی در این سرورها، سایتهای وب خود را معرض دید عموم قرار دهند. برخی شرکتهای بزرگ نیز با توجه به نیاز خود، اقدام به اجاره کردن یک سرور در مرکز دادهای می کردند و ان را از راه دور با ابزارهای خاص کنترل می کردند.
اکنون با توجه به رشد سریع اینترنت، روز به روز به تعداد Data Center ها اضافه می شود به طوری که در حال حاضر در اکثر کشورهای پیشرفته این مراکز وجود دارند. تمرکز این مراکز بخصوص در کشور امریکا بسیار زیاد است.

دلیل آن ارزان بودن نرخ اتصال به اینترنت و همچنین در دسترس بودن سرعتهای بالا می باشد.

در کشورهای پیشرفته امروز از دوربین های دیجیتالی در موارد مختلف استفاده ای بهینه به عمل می اید، منازل مسکونی، برجها، مراکز خرید، فروشگاههای بزرگ، فرهنگسراها، بانکها، سفارتخانه ها، جواهر فروشیها، نهادهای دولتی، رستورانها، مراکز تفریحی و ورزشی، بیمارستانها، مهدهای کودک، دانشکاهها، تئاتر، مدارس، سانس های سینما و ده ها مکان دیگر، که متاسفانه بدلیل نااشنائی با این محصولات در کشورها هنوز بخوبی شناخته شده نیستند.

دوربین های ما از فن آوری روز دنیا و محصول کشور کره و ژاپن است که این دو کشور در صادرات این نوع محصولات به سرتاسر دنیا بسیار موفق بوده اند. انواع مختلف انها (بی سیم و با سیم) در ابعاد و اندازه های متنوع و کاربری تخصصی آن به کاربران این اجازه را می دهد تا بهتر بتوانند در موارد دلخواه از آنها استفاده کنند.

kh09

با نصب دستگاه های STANDALONE ،DVR و NVR می توانید از موقعیت تمام دوربینهای نصب شده در مکانهای مختلف همه بخشهای مورد نظر را بر روی یک صفحه مانیتور همزمان مشاهده کنید. شرکتهائی که کارخانه آنها با فاصله زیادی از دفتر مرکزی قرار دارند می توانند با یک تماس تلفنی (بدون استفاده از اینترنت) هر لحظه که بخواهند تمام مراحل تولید و یا قسمتهائی که دوربین در انجا نصسبب شده را دقیقا کنترل و به کارمندان دستورات لازم را بدهند. کارائی بعضی از دوربینها بخاطر گردش ۳۶۰ درجه این استفاده (از اینترنت) هر لحظه که بخواهند تمام مراحل تولید و یا قسمتهائی که دوربین در آنجا نصب شده را دقیقا کنترل امکان را به شما می دهد که با تعداد دوربین کمتری مکانهای ضروری را کنترل کنید که این از هزینه های شما می کاهد و می توانید مکان دلخواه را از طریق یک دکمه زوم و کنترل نمائید. بعضی از انواع دوربینها با گرمای ۶۰ درجه بالای صفر و در سرمای ۴۰ درجه زیرصفر با بکارگیری از سیستم های خنک کننده و گرم کننده داخل آنها این امکان را به شما می دهد که در هر وضعیت جوی از محیط دلخواهتان مراقبت کنید.

  • شما می توانید زنگهای خطر، زنگ های خبر دهنده، دود و اتش سوزی و تمام دوربینها را به دستگاه DVR متصل نمائید تا در زمان حادثه دوربینها خودکار محلهای آسیب دیده را برای شما زوم نماید.
  • ضبط تصویر بر روی دستگاههای ویدئوئی تا ۹۶۰ ساعت و قابلیت اتصال به مانیتور و دستگاه پرینتر مزیت های این دستگاههاست.

سیستمهای نظارت تصویری تحت شبکه

تدابیر امنیتی همیشه و در همه جا ضامن وجود بستری امن و آرام جهت پیشبرد هر چه بهتر و سریعتر امور و فراهم آورنده آسایش خیال بیشتر برای محیطهای کار و زندگی بوده اند. سیستم های نظارت تصویری از گذشته ابزاری کار آمد در این زمینه به شمار می رفته و پیشرفتهای روز افزون در این شاخه از تکنولوژی همه روزه امکانات و تسهیلات بیشتری به این سیستمها اضافه کرده اند. امروزه در ادارات، سازمانها، کارخانجات، اماکن عمومی و منازل مسکونی انواع متعددی از شبکه های ارتباطی سیستمهای مختلفی از قبیل تلفن ها، شبکه های جریان برق، شبکه های کابلی بین تجهیزات ضد سرقت، شبکه های ارتباطی تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ و شبکه های دیتا و... موجود می باشد، اما با پیشرفتهای زیادی که در شبکه های دیتا یا Ethernet حاصل شده و کاربرد های زیاد و انعطاف قابل ملاحظه این شبکه ها، تمام شبکه های دیگر در حال ارتقاء به سطحی می باشند که بتوانند در این شبکه ها وارد شوند.

در همین راستا سیستمهای نظارتی نسل جدید به کلی تغییر رویه داده و با بکارگیری تکنولوژی تصویری دیجیتال و بهره گیری از امکانات ارتباطی شبکه های Ethernet خود را به بخشی از این شبکه ها تبدیل نموده اند. در ساختار جدید این سیستمها نیازی به وجودیک شبکه کابلی نقطه به نقطه آنالوگ نبوده و تجهیزات اضافی از میان رفته اند. در این ساختار دوربین های نظارتی مستقیما به شبکه های محلی وارد شده و تصاویر زنده دیجیتال را به هر نقطه دلخواه روی شبکه ارسال می دارند. همچنین می توان از هر نقطه از این شبکه تصاویر دوربینهار انظاره کرد یا بدون نیاز به تجهیزات و مسیرهای ارتباطی دیگر از راهی دور این دوربینها را کنترل نمود.

  • تهران، جردن  بلوارآرش غربی  پلاک 1 واحد 21
  • 021-26290165
  • 021-22054869
  • info@batisnet.com